देस र समाज भाड्ने कुरो चै कसैले पनि गर्नु हुन्न
–जनकमान डंगोल
जनयुद्ध नामको खेति गरेका खेतिवालहरुले जाति पिच्छे राज्य दिन्छ्म भनेर फुर्क्याये असलियत बुझे पछी हिजाज सामाजिक संजालका भित्ताहरुमा हाम्रा तामांग दाज्युभाईहरुले ताम्सालिंग, गुरुङले तमुवान, हाम्रै जाति नेवारले नेवा देखि पूर्वका राईहरुले खम्बुवान को राग अलाप्न छाडे तर पूर्वका केहि थान लिम्बुहरु अझै पनि लिम्बुवान को नारा लाउदैछन .
गल्ति तिनीहरुको हैन ? पहिचान देखि जनजातिका खेतिवालहरुले पृथ्बी नारायण शाहहरुले तिमीहरुको भुमि खोसेको छ त्यसैले छुट्टै लिम्बुवान राज्य बनाउनु पर्छ भनेर के उचाल्देका थिए जय लिम्बुवानु को नारा लाउन अझै पनि छोडेका छैनन
पहिचान र जातीयता नेपालीको माग हैन त्यो त पश्चिमाहरुको कुटिल अस्त्र हो १ जात जातिमा जति फाटो ल्याउंन सकिन्छ त्यत्तिनै हामीहरुलाई फाईदा हुन्छ भनेर बुझेका पश्चिमाहरुले नेपालका केहि रास्ट्रघाती दलालहरुलाई हरिया डलर, युरो, पाउण्डको घाँस हालेर कुप्रचार गर्न लगाएका हुन भन्ने कुरा हाम्रा सोझासिधा नेपालीहरुले कहिले बुझ्लाननि राम र?
हिजो पाउरोटी चप्पल लाउने हैसियत नभएकाहरु आज आलिसान बंगलामा बसेर लाखौ करोडौको मोटर चढ्ने हैसियतमा कसरि पुगे रु बिदेस पटक पटक किन जान्छन भनेर कसैले खोजीनीति गरेका छन रु छैनन भने बेतुके कुरा गरेर समाज देखि देस भाड्ने अधिकार तिमीहरुलाई कसले दियो रु
सामाजिक संजालको भित्तामा जातीयता र धर्मको बिरुद्धमा आगो नओकल साथि १ नेपालमा जाति पिच्छेको राज्य ईन्द्रेको बाउ चन्द्रेले पनि दिन सक्दैनु भने केहि थान बिदेसी पैसोमा बिकेका बिदेसी मुलाका भरियाहरुले के कसरि दिन सक्छ र?
जातिको कुरा सामाजिक संजालको भित्तामा त बडो मज्जाले गर्छौ लिम्बुको छोरीलाई बाउनको छोराले जोई बनाको छ भने बाउनको छोरीले लिम्बुको छोरालाई पोई मानेको पनि देख्याछु अरु पनि थुप्रै छ उदाहरण म नेवारको छोरो भैकन पनि पहिचान र संघियताु देखि जातजातिको कुरालाई मन पराउदिन किनभने यो सबै नेपाली समाज भाडन भनेर बिदेसिले सिकाएर पठाएको गुरुमन्त्र हो .
म पहिला नेपाली त्यसपछि मात्र नेवार समुदाय भित्रको डंगोल थरिको खाँट्टी रास्ट्रबादी नेपाली हु भने एक नेपालीले आर्को नेपालीलाई सिध्याउनु पर्छ भन्ने पहिचान र संघियताको रागलाई आई कसरि अलाप्न सक्छु रु मलाई नेपाली भनेर चिनाएको नेपालले हो भने नेपाल भनेर विश्वलाई चिनाएको रास्ट्र निर्माता बडामहाराजाधिराज पृथ्बी नारायण शाहले हो मैले जानेको र बुझेको ईतिहास यत्ति मात्र हो
कुरो बुझ्नु भो र?
No comments